11 veckor

idag blir William 11 veckor.
Tänk nu för 11 veckor sen låg jag med min lustgas och hade det bra !
när klockan närmar sig 13.00 då blrja de blir jobbigt med krystvärkar som jag låg i en timme :O
men kl 13.59 kom världens underbaraste son till världen.
Jag skulle lätt kunna göra om det i morgon om det skulle vara så va inte alls så farligt som jag trodde.
Nu ligger våran lilla carmtroll och sover lite.
När han vaknar så ska vi ut och gå en sväng.

Måste bara berätta att William har ju börjar lé som jag skrivit om tidigar men i går när Andreas böt blöja på han och jag va med inne på toa då flina han så sött sen kom det ett jätte skratt och han lät när han skratta med !!!
jag och Andreas kolla på varran och sa samtidigt såg du och hörde du? !
Man blev helt varm i hela kroppen, våran stora kille !

Våran BVC sköterska tyckte att Wiliam hade blivit så lång.
Hon visa mig kurvan och han låg över i längden så han kommer nog bli lång så hon :P
Hon tyckte även han va duktigt på att föja med blocken på röster han känner igen hon sa att han hade sten koll på vart jag va i rummet och så hela tiden :) min  lilla mammagris <3
Han är även otroligt stark i sina ben han älskar att stå upp han orkar bära sin egen vikt man hjälpter han bara med balans så duktig !  Det ser ut som han dansar ibland när han försöker håla balansen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0