Åhhh !


Jag blir gallllen !
Sover inget bra om nätterna nu varit otrolig i 2 dagar.
Det känns hemskt !
Idag har dagen ej varit bra.
jag är hungrig men hinner ej ordna nått för William är jätte gnällig blir sur när jag lägger ner han.
Eller sur skogstokig !
Han är jätte trött men vägrar sova i sin säng nu.
han somnar i min famna men vaknar när jag lägger ner han.
Tänkte att jag skulle lägga han i vår säng brediv mig och passa på att sova lite själv.
Känner att jag är otroligt lätt irriterad och inte blir det bättre av att Andreas va stressad och otrevligt när jag prata med han jag behövde ju liksom lite av hans energi och så men jag fick typ hans stess ;(

nej nu lär jag göra nått för att få William att sova det bara surrar i skallen på mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0