Babycafé

Nu klockan 10 ska vi till björkgården på Babycafé kommer nog bli otroligt roligt, det va det sist iaf.
Det är hermin som håller i det så vi ska väga och mäta William då med jag tippar på att han är en 63 cm lång och väger en 6200 men vi får se ;D
Måste ut med Tyson nu med innan så ska göra William klar nu.
han har sovit så sött  nu på morgon så jag har gjort mig klar.
Igår la vi oss vid 22.00 och William vakna inte förns halv 6 och ville ha mat så man kan säga att han sovit hela natten och jag med, det va såå skönt !
Gå ungen min skämmer bort mig.
han måste helt klart vara den snällste barnet som finns <3
Nu lär jag dra om jag ska hinna.
Skriver senare när vi kommer hem.
Tänk i morgon blir WIlliam 11 veckor :O
Tiden går föööör fort !


För er som kollar på sjukhuset !
Tinta som dom filmar på förlossningen det va hon som tog i mot William till världen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0