Bäste Svärfar !

Prata nyss med Andreas och han va på väg hem så då planera vi maten och så sen efter typ 3 min efter vi lagt på så ringer han upp och säger att jag inte behöver laga någon mat för då ringde pappa hans och ville bjuda ut oss på mat.
trevligt trevligt.
får se sen om vi gå hem till Andreas mamma på kvällen eller imorgon dom ska ju få hem kattbäbisen i dag <3 sååå söt ! Men Tyson kommer ej kunna vara där nu eftersom han är tokig i katten men får se om vi kan vänja han med den.
Idag har vi varit ute och gått och varit och hadlat sen har jag suttit och sola lite på balkongen men William sov där i vagnen.

Nu ligger lill fisen min och sover i sin babysitter <3
Han ser så söt och fridfull ut.
Han har legat så sött på  en filt på golvet medans jag diska men såg jag hur trött han va så då flytta jag över han och han somna på en gång !

Nu ska jag göra mig klar om vi ska ut och äta sen.
ha det toppen !

Kommer nya bilder snart har ju fått ny tele och fattar inte riktigt hur jag göra., haha så tekniska e jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0