Hedesunda.

i dag fyller min älskade farmor 75 år :)
Ett stort Grattis till henne, du är underbar !
Vid 11 tiden kommer underbara Malle och hämtar mig och skjusar mig till Farmoroch Farfar i Hedesunda.
Du är bara för snäll och go vännen.
Du är guld värd.
Dig kan man prata med om allt !
 Så kommer syrran och lillebror ut tidigar till dom med sen kommer pappa när han slutat jobba.
Får se va det kommer mer för folk jag har ingen aning :P
Jag syster och bror ska iaf gå och hadla lite till dom har vi sagt.
Ska kolla om det finns några snygga nappar till William med.
Jag vet inte vad vi göt med alla hans nappar han hade typ en 10 st sånna som han andvänder ha e lite kräsen när det gäller nappen men nu har jag bara typ 4 st så 6 är borta :P haha så de kan gå.
ligger väll under soffan eller nått.

Igår va jag med Emeölie Och Ebba vi va ner till mig svärmor och fika och Ebba kolla på en cykel där som Emelie köpte till henne. hon vart så glad så !
William bara sov i vagnen helatiden typ :P
Snäll min pojke sådär han.
sen gick vi upp till vegavallen och gick 5:an med Britt Elias Gerd och Lena :)
va trevligt men Andreas fick köpa vagn för de va såå tungt haha !

Ohh i går åt vi Vofflor med glass och hallonsylt :)
Såå gott !
nej nu lär jag göra min son klar om vi ska hinna.

Andreas börja måla insidan av balkongen i går det kommer bli sååå fint !
Så när jag kommer hem i kväll är golvet där ute målat och det andra klart :)
Snyggt de kommer bli !

William 1 vecka med gammelfarmor och gammelfarfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0