helgen

då har vi hunnit med mkt !
vi har grillar hos malle och fredde.
varit och kollat innebandy med Andreas.
kollat när andreas spelar, va där hela dagen och Wiliam va sååååå duktig !
firat Svårfar som fyller 50 år i dag GRATTIS til han.
Myst och haft det toppen bra.

Idag ska vi ut och gå är sånt fint väder.
Har nyss klätt William blev tiger dräckten den är ju sååå söt och mysig.
Så nu ska bara mössa o9xh vantar och mockasinerna på sen ger vi oss ut i det underbara vädret.
tyson får självklart följa med han med.
Men sen måste jag lämna han för ska till Ica och hämta ut min tele som har kommit.


Andreas, vad gjorde jag utan dig ? Du är en helt otroligt underbar människa jag är otroligt glad att jag har dig i mitt liv och du är en underbar pappa till våran son, jag kan ej begära mer <3 Jag älskar dig från botten av mitt hjärta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0