Hemma

Jag, Tyson coh William hamnade hos Malle och fredde när vi skulle ut och gå :P
Satt på baksidan och drack kaffe och prata lite, mysigt !
skönt för William att få sova ute önska jag hade en baksida med då skulle han få sova ute gämt barn sover ju så mkt bättre i frisk luft och nyttigt är det för dom med.
han brukar ju få sova på våran balkong ibland men det blir lite trångt men men.
Vi gick hem vid ett tiden och lämna Tyson sn gick vi och handla lite och till Ica och hämta ut min tele.
Ska sättqa den på laddning nu så jag kan ha den till i kväll.
Måste säga tusen tack till Malle som lånde mig en tele när jag va så slarvig att tappa bort min :P
men men så är det ibland.
Nu ska jag ta min son i famnen och busa lite med han jag blir så varm i hela kroppen av att se han le inget kan slå den lyckan jag känner då.
han betyder allt och lite till <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0