Kväller

Andreas och William har nyss gjort kväller.
Dom sover nog båda 2 när som hällst skulle jag tro dom såg så trött ut !
Vart en till långpromenad nu mot kvällen, va riktigt skönt.
Kolla in lilla tröttis i vagnen hur han sov så sött.
Go grisen min.
Tro nu inte att han bara hade det på sig när vi va ute utan självklart hade han en täcke över.
Han behöver ju inte ens ha sin jacka nu när solen skiner för då blir han helt svettig så en tjocktröja och täcke är lagomt.
Kolla in hans söta mocasiner han har i Laban, är dom inte för söta ?

Undra om man ska göra sig klar för sängen och krypa ner med mina älsklingar.
Det känns som det skulle va väldigt mysigt.
men känner mig inte så trött men blir nog.
Nej skriver mera i morgon !
Får se då om jag skulle ut och gå med Emelie när hon slutar skolan.

Sov så gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0