Lillfisen !

Nu ligger Lill fsen här och sover så sött.
Han vakna halv 8 sen ville han ej somna om.
Han ville ej ha mat och ej napp och böt på han men inget dög han ville helt enkelt att vi skulle gå upp.
När jag reste mig ur sängen och börja klä mig vart han helt tyst :P
sen klädde jag han och så sen satt jag mig i soffan med han och han somna på engång, haha !
Så nu sitter jag här pigg och ha sover så sött !
men så är det ibland.
Idag ska vi på Mamma/Baby träffen eller ja den är för pappor med va en som va med sist.
och i dag ska Andreas vara med oss med, ska bli trevligt !

Nu ska jag in på kanal5 och kolla om jag missa nått som va på tv:en i går och kolla på webb-tv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0