Mamma kille :)

Nu ligger William och sover i vagnen ute på balkongen.
har suttit och solat där ett tag jag med, såå skönt !
Idag har vi hunnit med mycket vi har dammsugit vikt tvätt tvättat och vilkt tvätt igen och hängt tvätt sen lagat lunch haft främmande, Felicia va här och prata lite :)
Sen ick jag och William ut och gick med Tyson sen hem och lämna han och till affären och köpte apelsiner som jag åt på balkongen sen nu sitter jag här.
Hra nyss tagit upp Kyckling ur frysen som vi ska äta ikväll.
Lina och Adde kommer ju över på mat så ;D
Nu borde min son vakna och vara jätte hungrig snart tycker jag han har sovit i säkert 2.5 timme.
och inte ätit på en 4 :P

Prata med Malle nyss då hade hon hittat Laban borsten jag vile ha till William så hon hade köpt den sen även en napp som det står William på :)  Go så där hon ;D <3 eller ja på alla andra vis med.



Denna snygging till tröja har William på sig idag :)

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Robin köpte en napp till Lucas på barnens hus som de står "Pappas gosse" på men den fick han utslag av, skit tråkigt. Men iof så vägrar han ju napp ändå :)

2009-04-17 @ 17:55:25
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0