Me and my babyboy ! <3

Igår va vi till Andreas farmor och fika men Andreas gick och spela innebandy men jag och William stanna kvar och umgicks med henne :)
Nu snart ska vi ut och gå en sväng sen ska vi möta Malle och så ska vi upp till jobbet.
Jag ska kolla om schemat för sommaren e klart och så.
Sen vet jag inte vad vi ska hitta på ska iaf dammsuga.

William fick sig ett bad i går vilket han tykte va jätte roligt och log så sött så när jag lekte med han.
han är så otroligt killig på hakan och läppen så roligt att kittla han ;D
Mammas söta pojke.
Ska bjuda på lite kort hade jag tänkt med.







Hahhur vise ut ;DSr utsom William harväääärldns kind,haha !
men har ju inte lagt upp nått på oss 2 så  ;D

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Men gud va han börjar bli lik dig!! :)

Sötnosen va stor han blivit! Nu får ni fan ta å flytta till storstan!

2009-04-16 @ 15:07:13
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Anonym

han har blivit jätte stor det går för fort !

haha a vi får se hur det blir med den saken ;D

Men skulle vara bra skönt.

2009-04-16 @ 16:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0