Onsdag :)

Nu på morgonen har jag klätt William och matat han och bytt blöja sen så åt jag lite fukost sen la jag William så nu sover han igen.  Satt igång en tvättmaskin nu nyss som ska hängas sen innan farmor och farfar kommer.
Tänkte att William skulle få sova tills han vaknar sen så blir det till att mata han och ny blöja sen så ska vi ut och gå en sväng. Dom kommer nog till oss vid kvar över 1 så då lär vi vara hemma.
Tänkte passa på att vara ute ett tag innan.
Vill ju vara hemmamed dom sen och prata och mysa.

Tänk så underbart imorgon är det Torsdag och älsklingen jobbar bara halvdag då :)
Sern åker han bil hem så kommer hem tidigt, UNDERBART !
Sen är han ledig på Fredag och då ska vi hem til hans pappa på middag.
Kommer bli jätte trevligt skulle jag tro, Pia lagar ju sån otroligt god mat jämt :)
Sen är Andreas ledig på Måndag med, toppen.
Vi hinner mysa hur mkt som hällst nu när hela familjer är samlad !

Igår så va vi till barnboden och kolla efter en babyborste till William men dom va slut ;(
Skulle få in i början av nästa vecka.
sen mötte vi upp malle och gick ner till Andreas mamma och hämta ljusen som hade kommit sen va vi till mallen mamma och kolla på kattbäbisarna, såååå söta !
Sen va det bara hem och laga mat, Kyckling med pesto och pasta blev det riktigt gött !

Nu ska jag klä mig själv och göra mig klar
William, mamma älskar dig mest av allt du är min solstråle ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0