Tallin !

Imorgon åker vi som sagt till Tallin ska bli väldigt mysigt !
Vi till Malle och Fredde och låna en resväska eftersom vi bara har en jätte stor och en liten :P
Wiliam va inte alls glad han gråt och gråt bara ;/
Lill plutten våran.
När vi kom hem så blev de till att ge han mat och sen bada andreas han sen på med nattkläderna sen stoppa jag om han i sängen och han knaååt lägga han så sov han, stackaren va så trött !

Tidigare idag så va jag ioch William med Emelie och Ebba.
vi va ut och gick och sen satt vi i lekparken så Ebba fick leka.

Andreas pappa kommer förbi i morgon innan vi åker så blir til att dricka lite kaffe.

När Andreas kom hem från jobbet tog han med William på en promenad så jag fick dammsuga och moppagolven ifred.
va väldigt skönt att dunka musik och städa !

Hoppas nu verkligen att vi hittar en tunn jacka till William i Tallin skulle va så skönt att köpa nått som ingen annan kan få tag i så tråligt när alla har lika kläder helatiden.
Jag vill ha nått som ingen annan har :)

Nu ska jag lägga mig i sängen, Andreas har redan lagt sig !
GOD NATT !

Kommentarer
Postat av: hahaha xD

ameeen guuud asså jag orkar inte att alla ska dricka mellan mjölk från hemköp måste man åka till ryssland för att handla mjölk SKIIIIIIIIT jobbigt tycker jag :S

2009-05-10 @ 19:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0