UNDERBART !

Kom hem för ett tag sen.
jag och William och tyson va ute på en jätte promenad.
Träffa på Catarina så gjorde henne sällskap och va inte så att vi va ute och gick och prata bara utan den gick undan ska ni veta haha ;D  En riktig motionspromenad på nästan 2 timmar :)
Så stolt över mig själv.
riktigt trevligt va det iaf och solen sken och de va så fint.
Vi såg massa tusselago med så nu kan jag verkligen säga att våren är här !
Det kan inte bli bättre.
Tyson ligger och sove nu han vart lite trött :P
Men William ligger här på ett täcket på golvet och pratar så sött så !
Ska väll lägga mig där med han snart och leka lite men först ska han få smälta maten lite som han nyss fått.
Han sov ju helatiden i vagnen så han blir nog vaken med mig ett tag nu och då ska vi busa lite.
han har ju börjar skratta mkr mera nu och ler när man leker med han så snart så  ;D

Iaf så hade ju andreas som sagt fått sin deklaration i går men ej jag ? :(
Malle berätta iaf att man kunde logga in på skatteverket med e-legg och så hur mkt man får / betala.
Jag får iaf tillbacka 5000 kr :D
Andreas skulle få tillbacka han med :D

I går va svärmor och Elvira över, Andreas hjälpte britt med nått på datorn och så.
Sen kommer Andreas farmor över en sväng med på fika så de va full fart här !
Hon lämna en nykel till mig eftersom att Andreas farbror kommer hem från Thailand nu på fredag och hon va borta då så då kommer han hit och hämtar nykeln.
Sist han va hemma i svergie så va jag inte så jätte rund om magen men nu är ju lilla William ute :)
han bort där på vintern i  sen kommer han hem hit på sommaren, tänkl så underbart.
Men i år kommer han lite tidigare men vihar ju iaf lite sol nu ;) haha !

På Fredag åker vi och hälsar på William Morfar och sover där tills Lördag :)
Jaja nu ska jag mysa med min UNDERBARA son ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0