Uppe med tuppen !

Vakna vid halv 7 sen kunde jag ej somna om.
William sov till en halv 9 sen gjorde jag han klar och så sen gick vi ut och gick.
Kom hem för ett tag sen.
William sover nu i sin vagn på balkongen.
Skönt för han med friskt luft och jag kan passa på att vädra lite.
Va skönt att få sig en morgon promenad.

Får se när Malle vaknar hon skulle ringa då så skulle vi ut och ta oss en glass och gå en sväng.
Svärfar kom iaf hir i går med Pizza :)
Sen gick vi till Andreas mamma och kolla på latt bäbisen sååå söt är han.
Nemo ska han hete det ville Andreas att William skulle hete med men nej det blev det inget av ja ska ifrån :P
Så då döpte dom katten till det ;D

Idag när Andreas kommer hem om vi hinner ska vi till banken och öppna ett spar konto till William.

Nu ska jag slänga omkull mig på soffan och glo lite på tv !
William och Andreas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0