Ute

Nu har vi varit ute och gått. Va otroligt skönt men va ingen sol ;(
Självklart så börjar den titta fram nu men men.

Tony ringde till mig i dag och han skulle kanske komma och hälsa på oss på Söndag efter att han varit i sthlm och träffat sin mamma och syster. Skulle va toppen trevligt om han kom vi har ej setts sen bobby fyllde 18.
Vi prata hur länge som hällst om allt mellan himmel och jord.
är så glad att jag har kvar dig i mitt liv än.
i sommar så ska vi ut och åka båt och till stugan och bada med Wille och Andreas :)

Andreas pappa va här i går kväll och tog en kopp kaffe.
han hade köpt en sprillans ny motorcykel :)
Såååååå fin va den.
Wille måste ju få en hjälm och ett mc ställ när han blir lite åldre så han kan åka med :)
Min Pappa har ju mc han med så nog kommer Wille få åka allt !

Nu om en 30 min så kommer farmor och farfar.
William ligger och sover men vaknar nog snart så jag hinner ge han mat innan för dom kommer kidnappa han ;D
Jag kommer knappt få ta i han förutom när han vill äta, haha !


Kläderna och kepsarna William fick i helgen :)



Lilla hjärtat mitt nu nyss när han ligger och sover så sött i sin säng, mamma älskar dig !

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Men gud va han börjar bli lik dig Nathalie! Sötnosen!!

2009-04-12 @ 00:29:47
URL: http://LucasMamma.se
Postat av: Nathalie

Aa han börjar bli Mammas kille nu ;D

2009-04-13 @ 09:46:21
URL: http://ahnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0