Va ett tag sen !

ja nu va de ett tag sen jag skrev nått här.
vi har haft fullt upp med annat, har ej funnits tid !
I fredags så storstädade iaf jag och Andreas sen åkte vi som sagt till pappa.
Vi åt lax med potatis och romsås när vi kom dit sen kom syster och desiré dit med :)
Dom tog min lilla Willie på en gång och jag fick massa paker och kläder till han :D
Han ficl otroligt mkt fina kläder och 2 kepsar och en basker som han va såååå cool i :D
kommer sitta bra på han tills i sommar !
vi satt och prata och drack kaffe en tog pappa fram massa onyttigheter som vi smälde i oss.
Syster och Desiré åkte hem vid nio tidenoch jag och Andreas tog med oss Lillebror (Bobby) till Ica för Andreas ville ha snus och Tyson behövde ut och gå, Wille fick förlja med så klar han med :)  Näe vi kom hem gjorde jag William klar för natten och sengav jag han mat. han somna så sött i min famn så jag la han i liggkorgen och han sov så sött hela natten.
När vi vakna på lördagen så åkte jag och Pappa till Willys och handla och andreas tog Tyson och William på en promenad !  Sen packa jag upp varorna i pappas kylskåp sen satt vi oss på baksidan i solen och prata lite.
Sen kolla vi på en film som pappa och Andreas tyckte va bättre än va jag tyckte den va jag hatar sånna läskiga filmer :O haha men det gick.
Sen åt vi mat sen åkte i hem med tåget.
Vi han bara packa upp allt och jag gav William mat sen gick vi till Andreas farmor.
Kom hem vid elva tiden och då vart de sängen.

Söndagen spenderade vi med Malle hos hennes mamma som nyss flyttat.
Vi hade det å trevligt så där nere på ostronet !
Dit vill jag flytta :)
vi dracka kaffe och prata massa och Andreas hjäpte Ingemar att bära lite saker och så.
Tror vi va ute nästan hela dagen, vädret va så underbart !
Vi fick ett jäte fint matbord och en skänk som dom ej skulle ha kvar :)
Tusen tack !

Näe vi kom hem så gick vi över till Andreas farmor igen på fika och träffa Henrty som va där :)

Imåndags gjorde vi inte så mkt alls när andreas kom hem tog det lungt och så.
men på dagen va jag ooch William och Tyson ute och gick en lång sväng va såååå skönt !
När vi komma tillbacka in till "centrum" så såg vi Andreas farmor som ville att vi skulle följa med till en vännina till henne så hon fick se William så det gorde vi sen följde vi med henne upp till sig en snabbis innan vi gick hem.

Idag så har jag och William varit på BVC :)
nu väger han 5720 och är  61 cm lång, han växer så det knakar min lilla gobit !
Andreas skulle kanske komma hem tidigare idag men vi får se.
Akönt att han åker bil till och från jobbet nu så han kan sova lite till och sen komma hem tidigare.
Nu jobbar han ju bara hela onsdag sen halvdag på torsdag sen ledig fredag och även måndag, toppen :)
Så underbart när vi får vara tillsamans alla :D

I morgon så kommer min Farmor och Farfar hit, ska bli toppen mysigt.
Dom längtade så efter William.
Sen ska dom hämta sina pass som är klara nu.
Hoppas jag fått presenten till farfar nu.
Ska ner på Ica och kolla sen :D

William borde vakna när som hllst nu han har sovit i 2 timmar nu.
Jag har även legat och vila lite men har svårt för att sova när han sover.
Oftast så vill jag diksa eller fixa nått då fast man kanske borde vila men men nu e det som det e men idag har jag varit duktig iaf.

Nu ska jag passa på att diska innan han vaknar ;D hähä !
Andreas henriksson, dig älskar jag mer än allt !
Du och vår Son betyder merst av allt för mig  <3
ALDRIG UTAN ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0