<3


Syster, William och Felix


Farmor och farfar myser med William hos oss efter dopet :)

 


William myser med min Morbror :)

Lägger upp mera bilder en annan dag det tar sån tid att lägga in som :(
Måste bara säga att det va so roligt att träffa alla igår och allt gick så otroligt bra.
Min och Andreas släkt har ju inte räffat varran förr eller ja min opch hans pappa bara typ :P
Och alla prata med varran och gjorde sig bekanta så det va otroligt lykat !

Nu blir det sängen för mig och Andreas..
Ska mya lite och glo på tv..
underbart att lägga sig under täcket när det e svalt nästan kallt i rummet men sover ju såå bra då !

God natt alla läsare sov så gott för de ska vi göra ;D

Kommentarer
Postat av: Madeleine

det ser ut att det har varit ett jätte mysigt dop:D

snart är det dags för vårat<3



kram

2009-08-17 @ 09:29:04
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hahaha, nja han va inte alls så förtjust i den:D

Nej vi har inte provat potatispuré än..

Men han tycker väldigt mycket om fruktpuré..



Nu har vi oxå Hermine:D ÄNTILGEN!!!



Det var väligt fina bilder från dopet..



Dopet blir säkert lyckat:D

Det ända som är kvar nu är, att köpa gästboken, beställa blåa rosor till borden, dukar & servetter..

Vad jag vet nu, men det kommer mer!!



Kram

2009-08-17 @ 20:59:12
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0