älskade syster

Idag har min kära syster varit och hälsat på oss :) vi va runt i regnet och kika lite på Tierp sen handla vi hem till en sallad med festost, kräftstjärtar och avokado, så gott !
Sen mös vi här hemma och kola lite kort och så, va jätte trevligt.
hon gosa med William heladag jag hade inte en chans att få pussa på han ;D haha !
Så som det ska vara med andra ord han är värkligen hennes lilla gohjärta !

När Andreas kom hem så åkte han direkt til huset så vi gick dit med sallad till han och sen tog hon William så jag kunde måla lite element och spackla lite.
Andreas målade lister och väggarna i sovrummet vårat så nu ska det bara målas en gång till sen är det klart.
Då ska de bara upp tapeter.
Wiliams rum ska slipas i morgon och sen kan vi förhoppningsvis börja att måla där inne med.
Så skönt att det värsta underarbetet e kalrt det är ju det som tar sån tid !

När vi gjort de vi kunde i huset så tog William med sig Wille till Heino och jag följde syrran till tåget.
vi gick till affären innan så jag fick köpa potatis och hon litte smått och gott.

Nu håller jag på att laga lite mat, Lax, potatis och romsås :)
Det kommer smaka fint det !

Imorgon får vi se vad som händer på dagen det visar sig men när Andreas kommer hem blir det till att köra på i huset igen.
Hoppas allt allt som vi håller på med nu e klart tills den 1 sep när vi skriver papperna så vi kan sätta tapeter då och fixa taket i vardagsrummet.
Sen är det bara in till IKEA och beställa kök :)
Kommer bli sjukt snyggt när det är klart !

Nej nu ska jag fixa med maten och hoppas på att mina älskade killar kommer hem snart.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ja det är väldigt mysigt med ljus.. förra hösten gick det åt 300 värmeljus på 1 1/2 vecka:D



Visst är dom roligt dom små liven.. Man har väl aldrig skrattat så mycket som man gör nuförtiden:D



kram

2009-08-19 @ 08:53:21
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0