Besök :)

Ann-lo kom och hälsade på oss här mot kvällen :)
riktigt trevligt va det, inte varje dag vi ses precis..
Vi gick förbi huset och Monika kom och öppnade så vi kunde visa henne det inne sen åt vi hallon från häcken eller ja mest ann-lo :D
haha !
Sen smakade hon även på dom omogna vitvinbären oich dom va ej så goda, haha !
Konstigt när dom e helt gröna  :)
Sen efter att vi varit där ett bra tag så gick vi hem och satt oss och drack fanta och snacka massa.
Ann-lo pussades och mös med William,
Som vanligt så drog han i hennes hår det gör han på alla ;D
Sen klämmer han alla på tuttarna, det ska börjas i tid !

Nu nyss kom hennes Pappa och hämta henne och vi tog med oss William ut så han fick se honom :)
Nu ger Andreas William välling och sen ska han i säng.

Hade fått en kommentar från en Marie såg jag så tänkte svara på den.
Ja jag har oxså hört det du skev om att dom ej ska sitta frammåtvända innan dom är ett för intryck men vi pratade med våran BVC tant som sa att det inte alls va nått problem att ha dom framåt för att blev det för mycket intryk så blev han trött så hon och då somnade han i vagnen.
Men jag trivdes inte med att inte kunna se han sen så tyckte jag ej den vagnen så våran Emmaljunga blir kvar så jag kan se han helatiden och det känns mycket mer praktisk och skyddande.


Nu ska jag fixa med matlådorna till imorgon sen ska jag bädda rent i sängen och sen ska jag krypa ner undertäcket och kolla på tv :) 

Imorgon ska jag., Malle och William och hälsa på Felicia ute i Munga :)
Ska bli riktigt trevligt.


Sitter och busar med tant Ann-lo :)


letar efter håret ;D


Klappar på kinden :)


En trött William som sover sin eftermiddags vila <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0