Bra jobbat !!

Jag och Andreas har varit riktigt flitiga i huset i dag :)
Vi har slipar hela sovrumms golvet och nästa hela i vardagsrummet.
Det e lite kvar och sen det runt i kanterna..
Andreas går med den stora maskinen och jag gör det i kanterna med en mindre när han e klar.
Ett riktigt team work och tro de eller ej men det funkar bra.
jag plockade undan allt och la ut de som skulle slängas på altanen och sopa och så sen va de bara köra på !!!
Jag han med att måla Williams garderob en sväng med..
William va med sin Farmor och sin Faster och Farbror medans vi grejjade i huset.
Dom åkte och hälsa på hans gammelfarmor som blev glad att få se lilla prinsen.
Dom hämta oss i huset vid halv åtta och när vi kom hem va det bara att göra välling och göra William klar för natten och sen att natta han. Jag han knappt sätta i nappen på han efter vällingen så sov han..
Han va så trött.
nu sover han så sött i sin säng och jag och Andreas har ätit salladen som jag fixa inna jag gick och sen har han vikt tvätt och jag diskat.
Skönt att ha det gjort.

Imorgon blir det Babycafé sen till huset och fixa sen till banken och skriva papper sen tillbacka till huset och köra på !! Vill ha det klart nu så vi kan flytta in men det kommer ju ta ett tag till men vi är en bra bit på vägen iaf..
Förhoppningsvis har vi möjlighet att åka till IKEA i helgen och beställa köket.
Sen ska de köpas golv till en bit ab hallen och köket, Klickers till hallen, klick tak till vardagsrummet och sen kakel till köket..
Det kommer nog gå bra det där han är ju så händig min karl :)
Min farmor är så imponerad av han så ni skulle bara veta.
Hon tycker att jag har den bästa av dom alla och det tycker jag med :D

Får se om Ann-lo kommer någon dag i veckan och hälsa på, Kanske hanna och lucas och Tessi och Dogge kommer då med ?
ja de visar sig.
Är lite sugen påå att åka til Farmor och farfar och hälsa på med.
men de visar sig.
Syrra hade iaf varit där i dag och då hade hon och farmor köpt lite kläder och strumpor till William.
Hon skickade kort på en av bodysarna och de va en jätte fin med Nalle puh :) <3

ska nog ut på nätet och kolla på lite nya gardiner till huset.
Känns som att de behövs !!!
Undra va det blir för fint till Williams rum ?
har kollat lite men inte hittat nått än men jag hittar nog nått som passar !!

Andreas och William, er älskar jag högst på denna jor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0