Dagen

idag efter jobbet så kom Pappa och hämta mig, Andreas och William.
Vi åkte till City gross och handla fika bröd och William fick lite nya nappar igen ;D
Sen in till Barnenshus och lämna tillbacka Phil & Ted vagnen vi köpt som jag va missnöjd med !
Vi fick med oss lite nya nappflaskor hem och lite nya tomme tippe skedar och Lundmyr.
Kollade även på lundmyr flaskorna men dom är inte praktiska nu när han äter välling så hålet man höller i e så litet så man blir bara less av att det e pulver överallt.
Nej vi köp på MAM och NUK flaskor, helt klart dom bästa !
Och stort utval.
Andreas kunde ej låta bli att köpa en till vagn leksak till William så han fick en till sån med så nu har han 3 st som händer och han älskar dom !
Efter barnenshus åkte vi hem till Marie, pappas tjej !
Där va ju självklart lilla Demie och hon va ju bara fööööör söt !
Vilket litet charmtroll.
Vi fika sen åkte jag med pappa och hämta upp syster och så satt vi hos marie ett tag till sen skjusa pappa oss till stationen så tog vi tåget hem,
Fick otroligt bra vi hade ju bilstolen med oss hem men när vi kan till stationen så tog jag William i bärselen som jag tog med och han svärslockna i den på tåget.
Sen hemma så packa jag upp allt och så sen busa vi massa sen blev det ett bad och skojja inte om att han gilla det och plaska och stänkte så man kunde tro att jag varit ner i baljan och badat med om man inte visste bättre :)
Huvudsaken att han har roligt iaf sen får jag bli lite blöt, torkar ju fort !
efter att Andreas torkat han och låtit han ligga och lufta baken lite så blev de på med blöja och ner i sängen och där somna han så gott och sover så sött än.

Jag har nyss gjort iordning matlådor till mig och Andreas vi jobbar ju båda imorgon så britt ska komma och ta William eller ja sover han så skulle jag låta han sova så gjorde hon han klart och åkte hem med han efter att han vaknat men de visar sig i morgon bitti.

Pappa berättade en sak idag som jag trodde han skojja om innan.
Som alla som känner mig vet så gillade ej min pappa att jag skulle få barn då han tycker att jag är så ung än och sen e jag hans sista lilla flicka :P
Men efter att lilla William kom så har han varit Morfars guldklimp !
Och nu så ska han morfar tatuera in hans namn på underarmen ganska stort typ över hela :)
Vaddå roligt att höra ?!
Du e då för go du pappa.
Men det roliga i allt detta är ju att Andreas planerat enda sen William kom att han ska göra en tatuering med Williams namn på underarmen som ska vara lite snurrad upp mot armen så nu kommer våran lilla prins namn att finnas på sin morfars och sin pappa arm !
Va det inte gulligt gjort av min pappa med tanke på att han inte har en enda tatuering och hans barnbarns namn blir hans första tatuering och lika så med Andreas :) <3

här kommer lite kort sen igår kväll och sen idag


Pappa med Demie


Lill tjejen



Ser helt livrädd ut för kameran <3


William vill inte vara med på kort ! :P


Sitter i bilbarnstolen och leker med fötterna.


Myser med sin moster


Demie ville oxså åka i Williams bilbarnstol :)


Nej nu måste jag och Andreas gå och lägga oss.
han ska ju upp och jobba i morgon bitti igen.
Känns tråkigt men samtidigt så får man ju tänka att han kan ju inte vara hemma gämt han måste ju jobba han med.
Men det kommer bli tomt utan han hemma när man kommer hem men på helgerna e han ju ledig iaf.
men troligtvis ska han vara hemma runt jul och då ska jag gå hemma med så det kommer bli mys men det visar sig !
Nu ska vi hopp i säng iaf så vi orkar upp imorgon !
God natt...

Kommentarer
Postat av: madeleine

Shit va hundvalpen va lik Sensi brorsans hund..



Hur är det med er då??



Kram

2009-08-03 @ 11:14:25
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

Men gud vilken sötnos! Hur gammal e hon?



På Ica finns de speciella trattar som är till nappflaskor, skit bra.

Jag brukar göra i ordning vällingen i en shaker för jag blir galen när de är välling överallt :)

Köpte ni såna skedar som ändrar färg om maten e för varm? Dom e skit smarta.

Lucas har en Lundmyr flaska som tappar färgen i diskmaskin, skit tråkigt när dom är så dyra.

2009-08-03 @ 11:59:41
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0