Det är ingen vanlig dag

Nej det är ingen vanlig dag för det är William 6 månaders dag hurra hurra hurra !
Tänk att våran lilla prins blir 6 månader i dag, det är helt sjukt.
Det känns ej som att det va längesedan jag låg inne på förlossningen och hade min kompis lustgasen i ett hårt gräpp i handen och vägra släppa den , haha !
tiden går så otroligt fort.
nu när man ser en liten bebis på någon vecka känns det ej som att han varit så liten.

William fick ju som sagt massa kläder i går i present sen fick han en Laban filt i dag :)
En ny snutte som han älskar !
Han vill gärna ha en filt och mysa med innan han somnar sen lägger han den i ansiktet innan och sen när han somnat tar han bort den, sötnosen våran.

Efter att Andreas kommit hem från jobbet så gick vi till hans farmor alltså William gammelfarmor och hon nart så glad när vi kom.

På dagen idag så har jag varit med Malle :)
Vi va till hennes Mormor och Morfar och åt glassbåtar och prata massa.
Riktigt trevligt hade vi.
Sen gick jag och Malle och kollade in Kyrkan och församlingshemmet eftersom jag ej varit dit någon gång :P
Sen strosa vi runt på kyrkogården och kollade på gravar, det är så rogivade och avslappnande att gå där.
Vi plockade även bort vissna blommer från Sörens grav..


Nu ska jag kola ut en dikt min syster ska läsa på William dop :) <3
Hon är lite nervös men det kommer bli så bra så.


I vagnen inna vi ska gå till Gammelfarmor


Busar med Gammelfarmor


Ser lite förvånad ut :P


Mys <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

jo det är bara bra med oss:D fullt upp med dopet:D

Precis så gör Robin med hans snuttefilt, det är så fruktansvärt gulligt..



Va roligt med alla tänder:D



Tänk att han är 6 månader redan, helt otroligt..

Robin blir 4 månader nästa vecka<3



kram

2009-08-04 @ 22:08:38
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0