Farmor

Williams farmor kommer och hämtar han vid halv 3 och har han i någon timme så jag kan grejja här hemma.
Jag har plockat unden allt och dammtorkat så när hon hämtat han ska jag dammsuga och moppagolven sen städa badrummet och sen blir de en duch för min del.
Jag vågar ju inte ta en lång duch när han sover jag bara spolar av mig och sen ut så hinner inte tvätta håret men de ska jag göra idag sen tänkte jag noppa ögonbrynen och så.
Skönt att bara kunna rå om sig själv ett tag även fast William är det bästa som finns <3

Nu ska jag busa och pussas med min son tills han åker :) <3

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Vi åker nog tåg, svårt med barnvagnar och bil barnstolar så vi bestämde oss för tåg :)



2009-08-12 @ 20:00:52
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: ★Hanna★

hahaha vi kommer gå vilse i tierp, om man nu kan de :P

2009-08-12 @ 21:43:44
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0