Försöker ge mig tinitus !

Ja jag akn börja med att säga att det skär i mina öron !
William hittade sin röst igår den där riktigt gälla som bara skär i öronen och ju högre han får till den destå mer skrattar han, haha !
han e ju för söt min prins men snacka om att jag får ont i mina öron.

Imorrse efter ett blöjbyte så la jag han i sängen igen om hopp att han skulle somna om så jag fick sova lite till.
jag somna om i en 15 min men han hade tydligen legat vaken i sin säng och kommit på hur man tog av sig blöjan så nu e de massa kiss i hans säng ;D
Så nu blir de till att tvätta idag.
men inte ska völl en 6 månaders bebis vet hur man tar av sig blöjan ?
haha men nu e det som det e.

Igår så spaklade Andreas i huset och sen va han och hämta en åkgräsklippare med Tomas hos Andreas pappa.
han hade ju 2 st och har ju bara andvändning av den ena så då fick vi den andra.
Den som va tvungen att bytas på den va batterit men det hade han köpt ett och bytt så när dom kom till huset med den så klippte Andreas helagräsmattan och snacka om att han tyckte de va roligt.
Det tog typ 50 min bara och med en vanlig hade det tagit flera timmar berättade hon som bodde i huset så det känns ju toppen att man gör de under timmen nu :)
Tusen tack Jonny för åkgräsklipparen :)

Nu ska jag busa lite med William och sen ska vi lägga oss igen för vi vana vid halv åtta och nu börjar han bli trött igen.
fattar inte vadför han inte bara sover en timme till utan istllet ska vi upp och va vakna typ en och en halv timme och sen sova 2 :P haha !
Sötisen min <3

Han ålar fram med en raket fart över golvet helt sjukt så fort det går de gäller att vara med helatiden så han ej gör sig illa.
 
Knäppte massa bilden på huset igår invändigt och ute så lägger in dom när det finns tid.

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Sådär gör Lucas med, är vaken en timme sen sover han en timme, knäppisar dom är :)



Hahaha skönt att vara utan blöja ju ;)

2009-08-12 @ 09:30:06
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: ★Hanna★

Ja, de ska bli så roligt att se William igen, de är ju inte så ofta :)

Hoppas presenten hinner komma i tid bara :)

2009-08-12 @ 10:00:04
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Theresia

Haha Dogge brukar också ta av sig blöjan :) men brukar alltid komma på honom :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0