Fredag

Jag och William vaknade vid halv åtta vi låg och mös och busade i sängen till typ åtta.
William åla sig runt i sängen och va överallt typ det går så fort när han tar sig fram så det gäller att vara med !
Vi gick upp och böt blöja och grejja lite sen blev de grötdax för Williams del.
han e helt tokig i gröten han skulle kunna åta hur mycket som hällst av den.
Efter gröten så busa vi lite sen fick han rusa av sig i gåstolen och jag diska lite sen blev prinsen trött nyss så jag la han och han kvarslockna med labanfilten över ena ögar.
Ni ska se hur sött han myser med filten och snuttar på nappen innan han somnar, mammas go unge <3

Idag ska vi till stan och handla till dopet :)
Sen när Andreas kommer hem blir vi såå lyckliga för då får vi nyklarna till huset :)
Fyy fan så underbart det ska bli !!!
Vi ska börja slipa lite och spakla i vårat och Williams sovrum där det ska tapetseras om.
Sen hoppas vi kunna flytta in i mitten på september.
Ska ju skriva papper 1 sep :D
ohh så lyckliga vi e det går ej att beskriva.
Fattar ni att vi har köpt ett hus ?!
Det kan ej bli bättre.

Efter att vi fått nyklarna så ska vi till Elias, Andreas lillebror.
han fyller år i dag så där hemma e det kalas.
Vi skulle gå på bio med, sommaren med Göran men det beror på vad klocckan blir jag hoppas vi hinner men de blir nog lite stessigt. men men det visar sig...

Nu ska jag göra mig klar för William sover nog en så länge sen vid halv 11 ska vi åka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0