GÄVLE :)

Nu är vi alla klara här hemma och ska snart gå till åg stationen då vi ska in til Gävle idag :)
vi ska hem till Tony på middag med mina syskon och respektive.
Innan ska vi kolla lite på stan och så.
Ska även ner på clas ohlsson och köpa slippapper då vi bestämt oss för att behålla trägolven och slipa dom och sen vit betsa dom.
Kommer bli riktigt snyggt när träådringen lyser igenom :D

Igår va jag och Andreas i huset till en kl nio och vi han massor !!!
hela hallen är vitmålad nu en gång och sen är listerna målade i vårat sovrum och allt sånt pill.
även förstrerna är målade.
Det är ju lite tid i hallen då det sitter som en panel fast ej i plank men ja svårt att förklara men den ska iaf målas med lackfärg som vi målar med pensel så det tar tid men bra skönt att vi målat en sväng nu iaf :)

Nu ska jag packa ner mat till William..
kommer hem i kväll

jo i går kväll när vi va på väg hem hittade vi en hund mitt i vägen..
Vi kollade efter en ägare men hitta ingen vi fråga massor av folk men ingen kände igen den.
Då tog vi min tröja och satt runt halsen på den som ett halsband och jag ringde till polisen men dom är ju fan helt slut !!
Dom vägra hämta hunden och tyckte vi skulle släppa den om vi intew tog med den hem själv..
vaddå släppa den ?
En ensam hund mitt i vägen jag prova ringa igen men dom vägrade !!
jag blev skit förbannad men det hjälpte inte..
helt slut är vad dom är !!
Efter mycket om och men men gick jag till ett hus och fråga om hon visste vems hunde det va men hon va ej säker men hon hade 3 st sånna själv sa hon men dom va inne.
jag bad Andreas komma fram med hunden så hon fick hitta på den.
Hon trodde det va en hane men sen när hon lyfte på svansen så såg hon att det va en tik och hon sa ett namn och hunden vart överlycklig så de visade sig att de va hennes hund som hon inte hade en aning om att den hade rymt.
Hon va oss evigt tacksam sa hon och jag och Andreas vart jätte glada att vi hittade dens ägare.
Men hur kan polisen inte bry sig och bara säga åt oss att släppa den så får den springa ? helt sjukt.
Tänk om den hade sprungit framför en bil och bilen hade kört in i en stolpe och föraren dött ?
undra va den nedrans polisen hade sagt då.
Om inte annat hade det varit hans fel men tur va det ju iaf att hunden hunde sov gott i sitt hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0