Gävle

idag åkte jag och William in till Gävle för att köpa lite pjamasar till han :)
Vi hittade 8 st sen blev det ett par byxor som Annlo valde och en långärmad body.
Vi mötte upp Annlo när vi kom in så strosa vi runt och kollad lite och sen åt vi glass och så.
Sen tog vi bussen till Bomhus och hälsa på hennes mamma.
riktigt trevligt.
Sen gick vi förbi Tessi och Dogge så Wille och dogge kunde hälsa på varran :)
William älksjar ju andra barn och pratar och skrattar som en tok, det va riktigt trevligt.
Vi måste ses oftare.
Annlo, Tessi och Dogge ska iaf hälsa på oss när vi flyttat bestämde vi.

När vi kom in med tåget gick vi direkt till Andreas match och kolla.
Malle kom förbi hon med ;D
Tror dom vann med en 4-1 eller nått...
Efter den gick vi till Benny och åt lite mat.
ja va så sugen på koktkorv med bröd :D
Sen gick vi till Williams gammelfarmor och drack kaffe.
När vi kom hem va klockan nio så vi gjorde William klar för natten och sen la vi han.
lill plutten va ju så trött efter dagen i stan.

Han hittade iaf en kompis på fotbollen som hängde vi hans vagn.
En jätte söt kille på 1.5 år som han skratta och prata med.
lill killen våran <3
Nu ska jag försöka sova lite känner mig bra sliten.

Imorgon skulle Williams gammelfarmor och Andreas faster komma till oss :)
Får se om dom vill ha William någon timme på kvällen så vi kan köra på i huset :)
Det har hänt mycket dom senaste dagarna vilken kännt toppen.

Jag vill flytta nu !!!
men de måste bli klart först :P

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0