Hunnit med mycket

idag har vi gjort mycket när William vaknade igen där så gick vi till Hans fammelfarmor så hon fick pussa lite på han.
Vi satt mest och pratade och tog det lungt.
Sen gick jag till Kakeloasen där jag träffade på en jätte trevlig tjej som jag träffa på Andreas match sist som började prata massa.
På fotbollen visade det sig att hon jobbade åt fastighetsbyrån vi köpte och säljer igenom sen visade det sist att hennes man och Andreas speade ihop :P
Sen nu idag så berättade hon att hon jobbade där och att de va hennes man som ägde det :)
mycket treligt va det iaf och vi kollade på massa som skulle passa till vårat kök men får se hur det blir. Va där i över en timme, haha !
Sen gick jag till färgaffären för jag skulle köpa färg och som tur va så va Malle och Fredde där så dom kunde köra hem mina 15 liter färg och jag slappa släpa på det :)
Dom kollade tapeter till bebbens rum ..
Dom har ej bestämmt sig än men det hinns ju med.
jag ska ta med mig Andreas dit nu snart för jag tror jag hittat en som jag vill ha i hallen.
Får se vad han tycker om den. ..
Jag gick hem så kom Fredde med färgen och sen gick ja ner till Xl bygg och kollade mera på kakel och klinckers och även ytterdörrar.
Blev där ett bra tag med sen gick vi till Hemköpa och handla och sen hem.
WIlliam va väldigt less på sin mamma när vi kom hem så han fick mat och sen i säng och nu sover han så sött.

Idag ska vi äntligen äta Lasagne jag har tjatat om det i flera dagar men ej haft tid till att göra det men nu så står den i ugnen och det ska bli såååååå gott !
Den e klar när som hällst och sen får den stå till sig tills Andreas kommer hem då den blir som godast.
15 min innan han e hemma så åker den in i ugnen en snabbis :)

Äntligen ser jag botten på tvättkorgen jag hade så otroligt mycket tvätt !
Nu har jag en maskin i och ska köra en till sen så är den tom..
SKÖNT !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0