Huset :)

Här e lite bilder på hur huset ser ut nu.
kommer komma mer nogranna knäppt när rusten e klar ;D
För nu ska vi tapetsera om vårat och Williams rum vi har en sån hemsk blå i vårat..
Sen ska vi sätta upp ett nytt kök ett Lidingö från ikea med svarta vitvaror :)
kommer bli galet snyggt !
Sen ska det in nytt golv i hall och kök då jag ej gillar ljus laminat...
Det kommer bli skit snyggt när det e klart :)
nästan år ska vi även riva altanen och bygga en ny stor än, ohh så jag längtar tills nästan sommar.
Då kan Williams alla kompisar komma och leka med han på gården och dom kan springa hur dom vill för ja de finns ju som sagt yta att springa på ute..

Jag har ej knäppt nått i från källaren men det får komma en annan gång.

        
       

   




        

      )
William busar på köksgolvet



Våran busunge <3



Nu nyss ringde prästen tilloss och vi gick igenom dopet igen.
Kommer bli toppen men jag börjar bli lite nervös..
fråga mig inte vadför men jag känner mig det :P

Väntar på att William ska vakna nu sen ska vi nog med Malle ner till mamma hennes och baka bullar :)
Sen i kväll ska jag med Fredde och handla det sista.
Syrran skulle köpa en Gästbok till dopet i dag och sevetter eftersom jag helt glömt bort det, haha !
men men så är det ibland.
jag och Malle hitta skit fina dop servetter men eftersom jag glömde gå in och beställa så s´kulle syrran se vad hon kunde hitta.

Nu ska jag ta mig en macka och sen snart hoppas jag Wille vaknar.

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

De finns byråer och garderober och sängar som är jättefina, gröna och blå å vågiga typ, haha svårt å förklara. Gå in å kolla, dom e jättefina :)



Gud va fint de kommer bli, längtar till nästa sommar för då ska jag å Lucas komma å hälsa på så dom kan springa å spela fotboll på jätte gräsmattan :D



2009-08-13 @ 10:33:30
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0