Idag ..

ska vi och köpa lack färg och vägg/takfärg..
Sen ska jag gå och kolla på klinkers till hallen och kakel/mosaik till köket :)
ska även kolla på tapeter på Tierps färg när jag köper färgen.
hallen och köket är ej bestämda än vilka de blir.
men de visar sig.

Får se om jag går upp til jobbet idag och räknar ner timmarna eller om jag tar det en annan dag.
Imorgon ska vi iaf för öppna förskolan.
Ska bli roligt att få träffa alla igen och för barnen att kunna leka.
William va ju minst innan och va förliten för att leka som dom andra då dom kunde sitta och allt men nu kan han vara med oxså :) Har nog glömt att skriva det men William kan iaf sitta helt själv nu :) Mammas stora kille.
Allt går så otroligt fort i hans utveckling.
Våran bvc tant brukar alltis säga till han att lugna ner sig lite och inte ha så bråttom i utvecklingen för han hinner med allt och behöver inte blir stor så fort.
Han va otroligt tidig med så många tänder sa hon sen är hon acinerad över hur han går när han håller i dens fingrar han går otroligt fint med fötterna säger hon, haha !
inte för att jag ser någon skillnad :P

Vi va upp halv åtta..
Vi myste sen gick vi upp och gjorde oss klata sen frukost och sen massa lek och bus och så nu sover William igen och sover väll en 2 timmar skule jag tro.

Lite kort som jag hitta på kameran sen förra veckan och idag :P




När Moster matar passa han på att kladda ;D  Får mig vet han att han inte får för :)
gofisen våran !


Myster Med tant Anna :) (Pappas faster)


Leker med nya Nalle puh leksaker här på morgonkvisten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0