Imorgon e det Fredag

och då är jag ledig :)
underbart !
Ska in till stan med Malle och Fredde och lilla Wille, ska handla till dopet.

Bara för ett litet tag sen så kom jag och William hem efter att ha varit i Munga med Malle och hälsat på Felicia.
Vi hade det jättre trevligt vi fika och satt ut och prata mest.
Felicia mös masa med William så klart !
Nu ligger lill fisen och sover i sin bilbarnstol han somna så fort vi satt den i bilen typ..
Jobbigt att busa och mysa ju :P

Dagen på jobbet har varit hel okej.
va lagomt mkt att göra...
Jobbar nu bara Lördag och Söndag sen blir jag hemma med min Prins <3
Det känns underbart vill ej vara ifrån han en minut !!

Nu ska jag hänga tvätten innan Wille vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0