Kostym nisse

Hittade en såå söt Kostym åt Wille i dag när vi va in till Gävle :)
När jag försökte få tar i Andreas för att fråga om jag skulle köpa den så sa Carina att hon kunde köpa den i dop present till han :D
Tusen tack jag är helt kär i den !
Han ska ha den efter dopet..
Vi köpte även en Brynäs body till han i brynäs shoppen sen blev de gosse djur från vista varje gång..
haha !
Sen kpte jag en ny plånbok och sen fick William en låtte fin sak i trä de e typ ett loka sen sitter han namn ihop i trä sen kommer en vagn typ svårt att förklara men de va otroligt fin kommer sitta fint i han nya rum i huset.

Vi åkte hem till Carina och ingemar efter trippen i Gävle och fika och vänta på att Andreas skulle bli klar så vid nio åkte vi hem sen nu har Andreas diskat lite och jag med sen har jag plockat undan massa för de känndes så rorigt här hemma sen har jag sorterat massa och grejja med tvätt och plockat ner alla Williams leksaker i han leksakskorg och så.
Så nu äntligen känns det okej att satt sig i soffan med datorn.
William tvär slockan när vi kom hem, han fick ny blöja och välling sen sov han gott.

Imorgon e min sista dag sen bli jag Mammaledig igen !!! :D
underbart att få vara hemma med min prins <3

Nu blir de sängen för efter jobber imorgon ska vi till huset och slipa och spackla i sovrummerna.

Kommentarer
Postat av: malle

du glömde säga att malle vann en jätte choklad!!!!!

2009-08-09 @ 15:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0