Kräftskiva :)

Ikväll ska jag och Andreas iväg på Kräftskiva :)
Ska bli riktigt mys..
Att bara få mysa och umgås med trevligt folk.
känner mig lite dum med att ha barnvakt åt William mednas vi e där men ja någon gång ska väll vara den första vi lämna han för att göra nått ihop. Det har ju aldrig hänt innan och han blir ju faktiska 7 månader nästa vecka.
Min syster och henne kille kommer och tar hand om han så jag vet att han kommer få så mycket upmärksamhet ett barn kan få.  Hon e ju helt tokig i min lilla prins..
Sen kommer dom ju hem till oss och är här så det känns bra.
vi är ju inte ens 5 mins bilresa där i från så ;D

´vi har nyss duchat i omgångar och ska göra oss klara medans vi samtidigt försöker på en liten trött pojke att sova. Han värkar ej vara så sugen men stackaren e så trött !!!

Kommer väll ett inlägg i morgon om kvällen..

Jobbet idag gick bra men va lite stressigt men de gick kanon iaf :)
Roligt att träffa alla gamlingar ;D

Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0