Mammas älskling :)

Igår va vi som sagt på Babycafé..
BVC tanten sa till mig att det började kl 9 MEN när ja kom dit och kollade så va det kl 10 :(
jag hade lurat dit madde och en polare till henne med till kl 9 :P
Men vi fick stå och prata lite oh så så öppnade hon dörrarna typ 09.30 så de va lungt.
Förra året va det kl nio så hon kanske ej kollade utan bara sa men men nu vet vi de till nästa gång.
William bara älskar att vara däör och se och höra dom andra barben han blir hwlt överlycklig av andra barn.
mamma gofis <3
Han satt i myspölen och busa och ålasig runt och hade det jätte roligt.
han va glad helatiden om jag ej minns fel :)
Vi gjorde hand och fotavtryck i gips med, riktigt roligt.
Efter att bus och sång så fickade vi lite.
Alltid lika roligt då vi brukar hanma i bra samtalsämnen under fika typ som barnmat och så.
man får alltid massa bra tips på recept och bra råd :)
Det är toppen att vi alla mammor kan dela med oss av våran kunskap till varran.
Vi gick nog hem vid en tolv eller nått.
Då kom Britt ( Williams farmor) och tog honom.
Dom åkte till Williams gammelmormor i Kyrby och hälsa på medans jag fixade i alla garderober.

När hon kom tillbacka med han så skulle jag ge han mat och så tyckte jag att han skulle få leka lite mera så han fick äta själv och skojja inte att han tyckte det va roligt :) och jag hade mat ÖVERALLT.
Det blev ett bad sen och hopp i säng för Power nap !

Sen igår när Andres kom hem så gick vi och kollad påp hans match dom förlora med 2-0 men va roligt endå. Emelie och Ebba va upp dom med :) Efter matchen gick vi till affären och sen hem och fixa lite.
Sen kom Malle och vi kollade på Damernas match på tv och vi vann med 3-0 :)
Dom stanna kvar ett tag efter matchen och prata  lite.
alltid lika trevligt.
Det är så skönt för vi kan verkligen prata om allt och då menar jag verkligen allt.
Malle är en underbar vän !
sen blev de disk och grejjs för mig och älsk och hoppa vi i säng.

Nu ska jag plocka lite de sista inför visningen idag och sen ska vi upp till jobbet.
jag, Malle och Wille.  <3


Lyckan att få kladda och äta själv :)






Nybadat och nyvaken. De första han gör är att ställa sig så här när han vaknar.
tror ni han kryper snart ? ;:D


Våran lilla tvätt tjuv ;D

Kommentarer
Postat av: Madeleine

haha vilket mysigt kort med maten:D



Inte gjorde det något att vi kom tidigare.. Trevligt att prata lite:D



Kram

2009-08-26 @ 13:07:44
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0