Morgonen

William ville ej sova mer när klockan va halv åtta men vi låg kvar i sängen i över en timme och bara mös :)
Han tyckte det va såå mysigt och jag med såklart.
Gud så jag saknat min Prins när jag jobbat så känns underbart nu att få vara hemma med han,

Nu snart ska vi träffa Emelie och Ebba vi ska väll strosa runt på Tierp och sen vet jag ej vi tänkte väll ta en fika eller nått iaf.  Sen ska jag till församlingshemmet och kolla lite med bordsplaneringen och så..
sen ska jag och William gå och kolla på en fondvägg till hans rum troligtvis ska det vara i turkost och lime grönt :)
Vid halv fem ska vi hem till hon som ska sjunga på vårat dop och träffa henne och lyssna när hon sjunger och spelar.
Kantorn brukar ju spela men hon ville göra både och om hon fick och självklart :)
Kommer nog bli toppen det där.

Vi har ej provat Williams sjömansdräckt som han ska döpas i men ska göra det i kväll :)
Sen ska vi även prova kostymen på han får se hur den sitter.
Kanska måste lägga upp byxorna lite och armen på kavajen ?
Ja de visar sig !

Nu ska vi göra oss klar och klä oss !
Njut av solen för imorgon ska det bli regn :(




                den här sjömansdräkten ska William döpas i :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ska sjunga på dopet??

2009-08-10 @ 10:32:54
Postat av: Madeleine

Han börjar bli stora killen nu:D

Jag längtar som bara den till fredag:D

Jo jag tänkte fråga en sak: min distrikssköterka säger att man ska börja men en tesked gröt & inge mer... jag har ju berättat hur hon är... hur gjorde du??



vilken fin sjömansdräkt:D



Skulle vi ha flyttat till ostronet skulle vi ha haft Robin´s rum turkos.. Det finns väl ingen finare färg än den...



Hur är der mer då??



Kram

2009-08-10 @ 11:12:16
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

det va typ så jag hade tänkt att göra:D vi har köpt gröt utan smak..



va fint, det blir nog jätte snyggt:D



jo det kan jag tänka mig, man vill ju bli klar så fort som möjligt:D



Va roligt, det är roligt att se när dom lär sig saker hela tiden:D



kram

2009-08-11 @ 10:19:49
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0