mys

nu ligger jag oxh William här i sängen och myser :)
ska nog gå upp snart..
Han va så duktig i går och somna klockan åtta !
Vi bukar lägga han mellan åtta och nio för han bukar ej vara trött vid åtta men igår så :)

Tror visningen igår gick okej det visar sig i mitten på nästa vecka....
Jag, Andreas Malle och WIlliam va till huset medasn visningen va.
Så nu är Williams rum målat för 3:e gången :)
Idag ska vi måla hallen om vi hittar någon som vill ta Prinsen i någon timme.
Eller ja annars så får jagh stanna hemma eftersom färgen är så stark..

Idag ska Malle till MVC och lyssna på bebben :) Hur mysigt som hälls ju !!
hon skulle ringa efter för hon ville ha med oss till stan men får se vad Freddan vill :)
om han e sugen på att åka in så åker vi annars vet jag inte vad som händer.

Nu är det inte ens en vecka kvar tills vi skriver papprerna på huset :)
Sen b lir det med fart att åka in till Ikea och beställa kök ...

Nej nu ska jag gå och byta bjöla och busa lite med min prins <3



Kommentarer
Postat av: Theresia

När Annlo har tid ;D så åker vi samtidigt :)

Postat av: Pety

Ja men exakt :)



Ja det tror jag nog hihi! är så nyfiken å se vad jag har för ngt i magen :D

2009-08-27 @ 13:25:31
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv: Varsegod! :)

2009-08-27 @ 16:02:28
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0