Skötbord

Sitter och kollar efter ett skötbord som är stabil men inte allför dyrt då vi endast kommer att andvända det några månader till. nu har vi ju en skötbädd på tvättmaskinen men när vi flyttar kommer vi ju ha den i tvättstugan i källaren så måste ha nått...
känns lite surt att behöva köpa ett helt nytt men jag har kollar på blocket och hittar inget som jag känner passa oss.
Finns massa från Elfa eller va det är men dom ser så rangliga ut !!!
jag vill gärna ha ett i trä som e stabilt med någon låda under..
men ja vi får se om det kommer in nått som passa oss.
annars får vi väll köpa ett nytt.
Har du ett skötbord att sälja eller känner någon så lägg gärna in en kommentar !
Vill dock ej ha ett som man faster i väggen utan ett golvstående.
Ej ett singlar eller  va det heter från Ikea häller !!

William sover och jag har dammsugit och diskat och tvättar för fullt.
Ska nog klä mig nu för när som hälls kan ju anna och Ann-marit komma över på kaffe.
Ska nog fråga om dom vill med till Barnboden sen då jag ska köpa några strumpor till William..


Kommentarer
Postat av: Pety

Jag längtar ihjäl mig nu :) räknar ner varje dag!

2009-08-21 @ 12:27:40
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

Har du sett dom svartvita på Ikea? Skitsnygga å en jäääävla massa förvaring.

2009-08-21 @ 13:34:57
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0