Söndag

igår hade vi det jätte trevligt.
Massa god mat och roligt folk så man hade sig många goda skratt :)
Jag har inte så mycket jag vill dela med mig om gårdagen förutom att den va toppen !!!!

William hade skött sig utmärkt igår det hade gått så otroligt bra så det kändes jätte skönt .
Han somna vid halv nio och sen sov han enda tills halv åtta i morrse.
Då fick han välling sen somna han om ett tag till.

Nu har vi nyss gjort oss klara för att gå till huset och börja renovera lite.
Vill ha det klart nu så man kan flytta in !
Men det tar ju ett tag till men på Tisdag ska vi beställa tapeter iaf och sen ska vi in någon dag och beställa köket :)  KOmmer bli riktigt snyggt när det blir klart.
Tänk om man hade typ 10 armar så fort allt skulle gå....

Nej nu ska jag mysa i soffan innan vi går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0