Stolt Mamma <3

Min lilla prins har börjat att sovit hela nätter nu..
Igår somna han strax innan nio och så sov han till klockan åtta.
Han är sååå duktig.
Annars så brukade han vakna vid 5 och ville ha välling men nu sover han som en stock :)
Just nu ålar han runt här på golvet och leker..

Idag vet jag inte riktigt vad som händer på dagen ska iaf till jobbet med mina timmar och sen till färgaffären men annars så vet jag inte.. Vi ska nog hyra slipmaskinen ikväll så vi får golven gjorda.
Så då blir de till att slipa hela kvällen idag och i morgon.
Imorgon är ju Andreas hemma och då ville han följa med till Babycafét :)
Sen ska vi till banken och prata lite och träffa Marita och sen ska vi skriva papprerna på huset, helt otroligt <3
Imorgon har jag och Andreas köpt ett hus i hop !!
Det kan ej bli bättre.
Vill flytta nu men det går ju inte lär ju rusta klart först men rusten går ju framåt iaf så det känns skönt.
Ska nog in till Ikea i helgen om de finns tid och beställa köket.
Det kommer bli galet snyggt ;D

Nej nu ska min lilla fis få hoppa ner i sängen och sova en timme så han är utvilad och glad för dagen..

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0