Tårar som rinner.

Jag har nyss lagt William i sängen som somna direkt.
jag satt mig här vod datorn och kollade runt lite.
Gick in viktors blogg och som vanligt behöver jag nästan bara öppna sidan så rinner tårarna.
livet är så otrligt orättsvist varför fick inte han leva ?!
Jag livet är bra sjukt ibland.
Ett oskyldigt litet barn som inte ens fick en chans här i livet.
fy fan säger jaga bara...
När man läser den bloggen så blir man så otroligt tacksam för allt man har, minsta lilla sak,
usch nu rinner tårarna igen när jag tänker efter hur det skulle vara att mista sitt barn.
nej det finns inte i mitt huvud det existerar inte i min värld !!!
Ni är så otroligt starka,,,

Gå gärna in och läs den gripande berättelsen om hans kamp och föräldrarnas kännslor.
Jag har nyss beställt hem boken gör det ni med !!!!
http://denstarkastestjarnan.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Usch det är så fruktansvärt hemskt..

Viktor dog samma dag som Robin föddes..

Jag har läst deras blogg hur länge som helst..

Viktor´s föräldrar är ju så sjuk starka...

Jag fattar inte hur dom orkar, men man måste ju bara varastark i vissa lägen..



Kram

2009-08-19 @ 19:42:29
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0