Tisdag :)

Idag e jag ledig :)
vi har varit uppe ett tag här hemma men efter gröten blev William trött så nju sover han lite igen.
jag har grejjat lite med tvätt och så och håller på att göra mig klar för när han vaknar så ska vi gå förbi Barnboden och sen ska vi ner till Emelie och Ebba på Makrillen.
Ska gå till någon lekplats så Ebba får leka av sig..
Ska bli trevligt va ett tag sen nu vi sågs.

Igår la vi oss strax efter nio och de va sååå skönt jag och Andreas kolla lite på tv och prata och sen sov vi som 2 stockar ;D

Idag blir ju våran Prins William 6 månader men kommer ett inlägg om det med massa bilder senare mot kvällen. .
Mamma älskar dig mesta av allt.
Jag är så glad att jag är mamma åt en sån liten prins som dig <3
Du är hela vårat liv och vi ska alltid skydda dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0