Underbar dag .....

vi tog tåget till skutskär i spöregnet och sen bussen där ifrån till Gävle.
När vi kom in gick vi till donken och åt brunch ;D hahah !
Sen va vi runt och kollad lite.
Andreas ska ju bland annant köpa en ny telefon så vi kollade runt lite på olika..
Vi hittade en jätte söt och rolig Nalle puh leksak till William som spelar och låter och räknar och berättar alfabetet och sagor och blinkar ja den gör en massa skojj. William är tokig i den han gillar den verkligen.
Sen blev de ju slipapper och så hittade vi en termos vilket vi verkligen är i behov av då vi ej äger en :P
Vi tog bussen till Bomhus och hem till Tony.
Vi åt otroligt god mat och drack vin och öl och prqatade massa minnen och sen visade han kort på oss när vi va små för min och syrrans respektive :P
Va så roligt att se..
Sen kastade vi pil och dom sköt lutf gevär.
Jag hann aldrig spela klart sista omgången med Killer när vi kasta pil, William lessna på vagnen och jag vill ej bära han uppe då de va massa mygg så han och jag gick in och mös och grejja sen kom dom andra så spelade vi kort.
Vi hade en otroligt trevlig kväll och det här måste göras om sa vi.
William va så otroligt snäll heladgen.
Han gjorde en liten olycka hemma hos Tony när dom lekte på Trassen han dunkade pannan i golvet och vart lite lessen men efter en 30 sek så va det bra så nu har han ett rött märke mitt i pannan, han ser så söt ut !

Nej nu ska jag göra mig klar och väcka Andreas så kanske vi kommer iväg till huset nått.
Vi skulle behöva klippa gräsmattan där idag med..

Min underbara svärmor kommer istället med Kaffe och Mackor till huset när vi håller på att rusta där.
Lika va det när vi rusta den här lägenheten så rätt som det va så kom hon med Kaffe och fika elelr macka :)
Snäll på det där viset hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0