Uppsala

efter jobbet gick jag och hämta William så gick vi hem och jag gav mat och fixa han sen tog vi tåget till Uppsala !
Vi lämna tillbacka en skjorta jag köpte till dopet som jag ej ville ha.
Vi va runt i massa butiken och kollade på kläder och kom hem med en hel del han fick vardagskläder och lite finare kläder sen blev de lite barbapappa och Snobben :)
såå söta kläder hittade jag.
William blir ju faktiskt 6 månader i morgon så han fick dom av oss och farmor och farfar i pressent ;D

När vi kom hem så va Andreas redan hemma.
vi gjorde oss alla klar sen gick vi till Brorsans och påvägen dit ringde vi till Malle och fredde ovh då visade det sig att dom med hade tänkt äta där så då kom dom ner så satt vi där och åt och ´snacka massa, blev även banannasplitt till efterrätt, mumma !
Sen nu kom vi hem för ett tag sen och Andreas har gjort William klar för kvällen och har lagt han nu för ett tagt sen och tror han sover nu.

Imorgon är jag äntligen ledig och jag hoppas William vill sova lite då !
Och att han ej vill upp typ 7 bara för jag inte jobbar, haha
Annars brukar vi gå upp vid 8-9

Imorgon så ska jag och William till Monika i huset och hoppas på att få en nykel då :D
Vi får se vad hon säger .. .

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Men gud, så liten.

Åh, jag som är valp-galen :P



Ja, han har en sked som jag alltid diskar i maskin som de inte är nå fel alls på, skit bra.



2009-08-04 @ 09:17:36
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0