Williams dop :) <3













Här va några av alla bilder sen dopet men det kommer mera jag har ej hunnit kollat igenom alla ens.
Men det va iaf toppen bra att gick perfect och William va såå snäll.
präsen sa att det va det försa barnen hon döpte som somna,haha !
Efter att hon hade haft vatten i huvudet på han så somna han <3
Go hjärtat våran.
Så alla som ville knäppa kort efteråt fick bilder på en trött William jag försökte väcka han men de gick typ inte han bara klia sig i ögonen sen somna han om, lill prinsen våran <3

Vi vill iaf tacka alla som hjöpta oss med maten och tårtorna och så att dagen i går rullade på.
tusen tack ni är underbara !!!


Jag jobbade ju idag och kom hem för et tag sen och nu ska jag ducha medans mina älsklingar sover sen ska vi gå och hälsa påp Andreas faster som kommer från småland och ä´r så nyfiken på William,
Sist hon va här så låg ju han i min mage :)

Hoppas ni hade en lika underbar dag igår som vi hade !!!!!!
Jag är så lycklig.
Älskar min familj öven allt annat !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0