Äntligen Fredag :)

I dag är det äntligen Fredag :)
Tänk att det är helt underbart med helg.
Andreas behöver ej kliva upp ur sängen på morgon utan kan ligga kvar & mysa med mig & Tyson sen kan vi sova hur länge vi vill :D  Eller ja det kan jag ju göra nu oxså när jag bara går hemma med magen i vädret men snart så kommer den lilla ut och då vet man aldrig när man får sova igen så det är bara att passa på nu när man kan.
I går blev de väldigt sent för mig & Andreas vi gick inte & la oss förns halv 2 sen prata typ till 2 sen då va Andreas tvungen att sova eftersom hans klocka ringer 04.20 så lite sömn fick han men ej mycket.
Själv så somna jag inte förns efter kl 03.00 :S
Men gott sov jag när ja väl somna.

I dag vet jag inte riktigt vad som händer har inga spikade planer blir väll till att äta nått gott sen så ringde Andreas pappa i går & ja prata med han och fatta jag det hela rätt så ville han komma över en sväng sen får vi se om det blir let´s dance hemma eller hos Andreas mamma. Det visar sig.
Jag ska iaf till jobbet nu på dagen & fylla i lite papper sen ska jag tvätta en maskin sen blir det nog bara soffan skulle ja tro. 

Älskar dig Andreas Henriksson, du är helt klart den bästa :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0