Onsdag

Andreas åkte till jobber 04.30 som vanligt. Jag & Tyson låg kvar i sängen och sov tills vi vakna , va otroligt skönt att sova ut.  Eftersom jag slutade jobba för några veckor sedan & bara går hemma om dagarna så har jag ju nu möjlighet till det varje dag :)  jag vaknade och gick upp & åt lite sen ut på en promenad med Tyson.
Gjorde mig i ordning sen gick ja till Sjukhuset eftersom jag skulle till Barnmorskan i dag. Allt såg bra ut med mig & den lilla. Malle hämta upp mig så åkte vi till Uppsala & shoppa lite sen blev de storhandling på Willys.
Andreas kom dit när han slutade jobba.
Vi åt på max sen åkte vi hem & packa upp allt.
Vi gick en sväng med Tyson sen har vi bara legat i soffan.
Ska väll snart kolla på Arga snickaren på kanal5s webbtv :)
Sen skulle jag kunna tro att det blir sängen för våran del.

I Morgon ska vi i väg på den sista delen av Föräldrarkursen.
Hoppas att det blir intressant.
Skönt iaf att Andreas är ledig så de slipper bli så ensamt :) 


Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Va roligt med en familjeblogg! :)

Se till å kläm ut ungen nångång så man får hälsa på :)

2009-01-29 @ 16:58:26
URL: http://www.SuperHanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0