Farmor

u väntar vi på att Williams farmor ska hämta oss.
Andreas ska måla taket en sista gång i Elviras rum sen måla väggarna igen med.
sen e de bara fondtapet och golvet kvar.

Idag är William en liten Laban igen ;)
Dom kallar ju han Laban på jobbet sen brukade Hermin göra det i början med eftersom han hade så mkt laban på sig gämt men nu har han atyp inget men eftersom jag tycker att han e så otroligt söt i det så ska han få lite mera laban kläder fast Andreas tycker att han blivit för stor för det ;D

Andreas ska kanske åka och fiska ikväll men vi får se hur de blir med det.

Jag fick iaf sova ut idag :)
Så skönt va det. ut.
Andreas tog William i morrse sen väckte han mig vid halv elva.
va såå skönt att få sova.

Jo just det Hanna håller på att pilla på blogg designen :)
hon är så snäll hon.
Så sen när ni kommer hit och ser at min blogg e sååå läcker så ör det inte jag utan Hanna som gjort det ;D
Duktig så där hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0