Middag

Nu har vi nyss ätit middag och Andreas tog disken efter maten :)
William satt och tugga på en majskrok medans vi åt mat.
han har aldrig ätit de förr men han tykte den va rolig att leka med.
Vi kollade upp på google och man fick ge de när dom va 5 månader.
Bra att han har nått att göra medans vi äter.
Efter vi ätit och när Andreas diska så fick William lite frukyoghurt som han gillar otroligt mkt.
Hade en hemma från 5 månader med så den prova vi och den funka lika bra som den från 4.
han e så duktig och äter det mesta !
han gjorde otroligt roligt grimaser när han fick majskroken i munnen och ibland så rös han i hela kroppen men endå så skulle han ta de till munnen.
Han e jätte duktig att greppa tar i den och föra den till munnen, han gör så med allt han kommer över ;D

Det gick otroligt bra att jobba idag vi hade lagomt mkt att göra inte för lite och inte för mkt.
Efter jobbet åkte jag ner till Britt där Wille och Adde va.
Drack lite kaffe och prata sen hjälpte adde Anders med nått och så.
När vi gick hem gick vi förbi ica och köpte lite onyttigheter tills ikväll.
vi tänkte glo på en film efter att vi lagt William.
Jag ska ju jobba imor´gon men jag brukar ju inte lägga mig innan elva och igår blev hon tolv.
På onsdag morgon får jag sova ut då e jag ledig men tills dess e de bara att kliva upp och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0