Berkinge

Idag har vi varit i berkinge hela dagen vi åkte vid halv tio och kom hem vid halv fem.
Ba hur varmt som hällst, helt underbart väder.
Vattnet va bara nästan 22 grader men när man väl kom i va de okej.
William har barit jätte duktig.
Sovit nästan helatiden.
Låg låg i sin vagn under ett träd så han hade skygga och va ej så varm.
Han va uppe lite med och lekte i skyggan under ett parasoll.
Självklart hade han vita tunna byxor och en långärmad tunn vit body :P

Nu har vi nytt varit och hämtat mat som vi ätit och jag har gjort mig klar för jobbet.
jobbar från halv sju till tio i kväll.
Underbart väder att cykla runt i.

Nu ska jag pussa på mina favvokillar och sen gå iväg.
Imorgon blir det nog Berklinge igen skulle ja tro :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0